Halina dostaje co miesiąc kieszonkowe w wysokości jednej czterdziestej wynagrodzenia swojej mamy, a Ewa w wysokości jednej pięćdziesiątej, która z dziewcząt ma więcej pieniędzy, jeśli mama Haliny zarabia 1600zł, a mama Ewy 2500zł.
Z góry dzięki :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T17:24:50+01:00
1/40 * 1600 = 40 zł - Halina
1/50 * 2500 = 50 zł - Ewa
2 3 2
2010-03-01T17:30:08+01:00
1/40(jedna czterdziesta) * 1600= 160/4= 40zł - kieszonkowe Haliny

1/50* 2500= 250/5= 50zł - kieszonkowe Ewy

Odp. Większe kieszonkowe dostaje Ewa.
1 1 1