Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T17:23:32+01:00
Mam 3 pomysły :
1. mogiły polskich oficerów i niemców, którzy coś tam grzebią, a na pierwszym planie Stalina z obrażoną miną.
2. np. Katyń ma swoją flagę..
to na ten plakat przyklej , narysuj, a najlepiej wyklej tą flagę jak jest prosta jakaś i wtedy pisz najwieksze ciekawostki. ;)
3. Może czarne karabiny tak ustawione w kształcie odwróconej litery V a w środku niej ciemny las...
I jakiś dający do myślenia tekst
Może wybierzesz coś z tego

Może wszyscy byli na to samo chorzy?
Te same nad karkiem okrągłe urazy
Przez które do ziemi dar odpłynął boży -
Ale nie ma znaków, że to grób zarazy.

Jeszcze rosną drzewa, które to widziały,
Jeszcze ziemia pamięta kształt buta, smak krwi.
Niebo zna język, w którym komendy padały,
Nim padły wystrzały, którymi wciąż brzmi.
(Jacek Kaczmarski-Katyń)

LICZE NA NAJ ,. <333
5 4 5
2010-03-01T17:23:32+01:00
Napewno daj na srodku napis "katyń" póznej kilka zdjeć wklej NO i informacje kiedy to była jak dlaczego ...
2010-03-01T17:24:19+01:00
Moim zdaniem mógłby być ogromny napis na górze KATYŃ (pisany dolna połowa czerwona,a górna biała). Na spodzie kilku żołnieży... z bronią, a pośrodku pomiędzy napisem i żołnierzami można narysować kilka czołgów... lub w innej kolejności :)

Mam nadzieję, że pomogłam :)
Pozdrawiam ^^
5 4 5