Do podanych rzeczowników utwórz przymiotniki :
a)tragedia-....................wydarzenie
b)legenda-....................władca
c)geografia-atlas ...................
d)hokej-krążek ..........................
e)geniusz-....................posunięcie
f)kelner-strój...............

3

Odpowiedzi

2009-10-19T17:46:06+02:00
A) tragiczne
b) legendarny
c) geograficzny
d) hokejowy
e) genialne
f) kelnerski
2009-10-19T17:46:48+02:00
A) tragiczne wydarzenie
b) legendarny władca
c) atlas geograficzny
d) krążek hokejowy
e) geniuszowskie posunięcie
f) strój kelnerski
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T17:46:54+02:00
A) tragiczne wydarzenie
b)legendarny władca
c)geograficzny atlas
d)hokejowy krążek
e)genialne posunięcie
f)kelnerski strój