Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T17:29:33+01:00
X- wiek syna
2x- wiek mamy
2x- wiek taty

x + 2x + 2x = 125
5x = 125 :5
x = 25
2x = 2*25 = 50

Odp. Rodzice mają po 50 , a syn 25 lat.
15 4 15
2010-03-01T17:30:11+01:00
Mama=2x
tata=2x
syn=x

2x+2x+x=125
5x=125/:5
x=25

mama=50
tata=50
syn=25
8 4 8
2010-03-01T17:30:42+01:00
X - lata syna 2x wiek rodziców
2x + 2x + x=125
5x=125 /5
x=25 2x=50
syn ma 25 lata a rodzice po 50
4 5 4