Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T17:32:52+01:00
Dlaczego ? Bo to tylko uciekanie od problemów . I tak prędzej czy później trzeba będzie zmierzyć się z problemami , więc po co uciekać ? Zeby tylko na chwile uniknąć od trudnych spraw ? Nie lepiej porazmawiać szczerze ?
10 3 10
2010-03-01T17:33:03+01:00
Ucieczka z domu jest to zły sposób na uniknięcie kłopotów bo tak na prawdę przez to dodajemy sobie ich tylko więcej,rodzice martwią się też czy nic nam się nie stało czy mamy co zjeść czy żyjemy ale i również my mamy w tedy pytanie gdzie spędzimy noc czy nic nam się nie stanie czy osoby które się o nas troszczą nie zamartwiają się zbytnio czy nie szuka nas policja.A sposobem na rozwiązanie problemu może być rozmowa z kimś bliskim dla nas,terapia lub proźba o pomoc kogoś.
14 4 14