Poniższe informacje wyraz za pomocą ułamków:
-62% polaków mieszka w miastach
-5% polaków ma wyższe wykształcenie
-Kobiety stanowią więcej niż 50% ludności Polski
-Około 20% mieszkańców Polski ma mniej niż 15 lat
-Od kilku lat ponad 15% osób zdolnych do pracy nie ma zatrudnienia (są bezrobotni)

-Pierwszą z informacji można wypowiedzieć tak "38%" Polaków mieszka na wsi" przekształć w ten sposób pozostałe zadania..

Z góry wielkie dzięki,proszę o szybką odpowiedz !!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T17:38:21+01:00
Poniższe informacje wyraz za pomocą ułamków:
-62% polaków mieszka w miastach 0,62
-5% polaków ma wyższe wykształcenie 0,05
-Kobiety stanowią więcej niż 50% ludności Polski 0,5
-Około 20% mieszkańców Polski ma mniej niż 15 lat 0,2
-Od kilku lat ponad 15% osób zdolnych do pracy nie ma zatrudnienia (są bezrobotni) 0,15
-Pierwszą z informacji można wypowiedzieć tak "38%" Polaków mieszka na wsi" przekształć w ten sposób pozostałe zadania..
0,38
3 5 3
2010-03-01T17:39:11+01:00
95% polakoów ma inne wykształcenie niż wysze 5% równa sie pięć setnych
mężczyźczyźni stanowia mniej niż połowe ldności polski
ok 80% mieszkańców polski MA WIECEJ NIZ 15 LAT 20% równa sie 1\ 5
85% polaków pracuje 15% = 15\100
1 1 1