Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T17:54:06+02:00
∛(1/8)+∛(27/64)-∛(125/216= 1/2+3/4+5/6=6/12+9/12+10/12=25/12=2 i 1/12

∛0,064-∛(3 3/8)=0,4-3/2= -1,1

∛32= 2∛4

∛40= 2∛5

∛135= 3∛5

∛375= 5∛15

∛108= 3∛4
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-10-19T17:57:13+02:00
∛(1/8)+∛(27/64)-∛(125/216)= 1/2 + 3/4 - 5/6 = 2/4 + 3/4 - 5/6= 5/4 - 5/6 = 15/12 - 10/12 = 5/12
∛0,064-∛(3 3/8)= 0,6 - ∛27/8 = 0,6 - 3/2 = 0,6 - 1,5 = -0,9
∛32= ∛8*4 = 2∛4
∛40=∛8*5 = 2∛5
∛135=∛27*5 = 3∛5
∛375=∛125*3 =5∛3
∛108= ∛64*2 =4∛2
2009-10-19T18:02:31+02:00
∛(1/8)+∛(27/64)-∛(125/216=1/2 + 3/4 - 5/6= 5/12
∛0,064-∛(3 3/8)=4/10 - 3/2= -11/10
∛32=3∛4
∛40=2∛5
∛135=3∛3
∛375=
∛108=3∛4