Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T17:39:30+01:00
Kameleon zmienia kolor ubarwienia gdyż kamufluje się przed innymi niebezpiecznymi stworzeniami których mógł by stać się pożywieniem.Gdy czuje niebezpieczeństwo w jego ciele wytwarza się taki składnik który odpowiednio dopasowuje się do koloru otoczenia dzięki czemu nikt go nie zauważa i czuje się wtedy bezpiecznie
43 4 43
2010-03-01T18:47:29+01:00
Kameleon posiadając swą niezwykłą ceche jaką jest zmiana ubarwienia chroni się przed drapieżnikami wtapiając się w otoczenie zarazem stając się nie widocznych dla drapieżca. Ponieważ wiemy że każde zwierzę ewoluowało ( selekcja ) kameleon wykształcił tą właśnie cechę. Zmiana ubarwienia nie tylko pozwala mu na ukrycie się przed drapieżcami, ale także pomaga mu być nie zauważalnym podczas polowania na owady. Cecha ta ma wielkie znacznie na jego rozwój w środowisku naturalnym, ponieważ to jedyna umiejętność jaką może się bronic oraz atakować.
9 2 9