Odpowiedzi

2010-03-01T17:37:46+01:00
Środek gaśniczy
Jako grafit
Do ogrzewania mieszkań
Środki na przeczyszczenie
Najlepsza Odpowiedź!
  • t72
  • Początkujący
2010-03-01T17:37:47+01:00
Węgiel ma trzy odmiany alotropowe, a są to:
*diament
*grafit
*fuleren

Zastosowanie grafitu:
wyrób cegieł ogniotrwałych, wkłady ołówków, czarne farby chroniące żelazo przed korozją, ,, suchy" smar, naczynia ognioodporne, elektrody, reaktory jądrowe.

Zastosowanie diamentu:
produkcja biżuterii, wyrób narzędzi wiertniczych, elektronika, materiały ścierne

Zastosowanie fulerenów:
mikroelektronika, nadprzewodniki wysokotemperaturowe
1 5 1