Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-01T17:37:33+01:00
Według mnie książka de Saint-Exupery jest ponadczasowa. Każdy powinien ją przeczytać, ponieważ opisuje to, czego wiele osób nie dostrzega, a jest to bardzo wartościowe.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T17:43:38+01:00
Według mnie ksiazke pt mały ksiaze powinni przeczytac przede wszystkim mołodziez. Jest to ksiazka ktora uczy nas spostrzegac swiat jaki inni nie potrafia tego uczynic.
Mały ksiąze to oceniajace spojrzenie na swiat, ktory niszczy w człowieku naturalne wieżły z ludzmi. Ludzie w pogoni za dostatkim utracili najwazniejsze wartosci, sa ciagle w biegu, nie maja swojego miejsca, nie '' zatrzymuja sie'' bo szkoda im czasu, a czasem trzeba sie zatrzymac jak pilot na pustyni, ktory znalał studnie.Tak wiec powinnismy brac z tej ksiazki przykład i patrzec rowniez na dobro innych ludzi.