Odpowiedzi

2010-03-01T17:35:50+01:00
1.Słowo Boże,
2.Dobra nowina,
3.Pismo Święte
4.Podręcznik wiary
5.Książka wskazująca drogę.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-01T17:36:01+01:00
Tysiąclecie, Pismo Święte, Księga, Zwój Papirusu(ponieważ z Greckiego - Biblia to księga i zwój papirusu), Stary i Nowy Testament, Objawienie
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T17:37:00+01:00
Biblia inaczej:
-Pismo Święte
-Pismo Święte Starego i Nowego Testamentu
-Pismo Święte Przymierza
-biblos(lac.)
-Księga
1 5 1