Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T17:38:23+01:00
1.Wojna partyzancka to taki rodzaj działań wojennych w którym armie wroga atakują małe odziały słabo uzbrojone po czym szybko się wycofują.
2.Władca ks.warszawskiego był król Saksonii Fryderyk August I Wettyn
51 3 51
2010-03-01T17:38:58+01:00
1.forma walki zbrojnej polegająca na działaniach nieregularnych, odwrotach, przemarszach i innych formach walki, przy poparciu ludności przeciwko okupantowi lub rodzimym rządom. Jest to również wojna, w której są atakowane małe oddziały wroga.
2. Fryderyk August I
54 4 54