Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T17:37:27+01:00
4m=400cm
2m=200cm

1:200 znaczy 200 razy zmniejszone

400cm:200cm=2cm
200cm:200cm=1cm

Tablica ma wymiary 2cm na 1cm
8 5 8
2010-03-01T17:38:35+01:00
4m = 400cm
2m = 200cm

skala 1:200

400:200=2cm
200:200=1cm
4 4 4
2010-03-01T17:38:46+01:00
4m = 400 cm
2m = 200 cm

skala to 1:200

czyli 1 cm na mapie to 200 cm w rzeczywistosci.

400:200=2 cm.
200:200=1 cm.

2cm x 1 cm
10 3 10