Odpowiedzi

2010-03-01T17:39:09+01:00
Zenek Wójcik nie miał mamy.
Jego ojciec był alkoholikiem.
Bił Zenka.
Chciał sie dostać do swojego wujka i razem z nim zamieszkać.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T17:40:08+01:00
Zenek Wójcik to główny bohater powieści Ireny Jurgielewiczowej pt. ''Ten Obcy" . Gdy zmarła jego matka ,chłopiec został skazany na wychowywania przez ojca. Rodzic niestety wszystkie zarobione pieniądze wydawał na alkohol. Bił syna i nie potrafił dać mu ciepła i miłości. Nastolatek miał nadzieję, że odnajdując swojego wujka , Antoniego Janice , poprawi swój los. Chłopiec został przedstawiony przez autorkę, jako wysoki i szczupły chłopak z ciemnymi oczami.
2 5 2