Odpowiedzi

2010-03-01T17:55:57+01:00
-malarstwo jaskiniowe
-wenus z willendorfu
-meniry (kamienie wbite w ziemię, tworzyły aleje procesyjne)
-dolmeny-przypominaj budowlę
-kromlechy- kamienne kręgi- najsłynniejszy znajduje się w Anglii
-wóz słońca z trundholm
-purpura łużycka
-osada w Biskupinie
11 3 11
2010-03-01T18:26:09+01:00
@ malowidła w grocie Lascaux (Francja)
# Stonehenge (Anglia)
$ osada (Biskupin)
% jaskinia Chauvet koło Lyonu
& neolityczna kopalnia krzemienia pasiastego (Polska)
*Wenus z Willendorfu

;)
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T18:26:09+01:00
Zabytki w europpie prehistoryczne:
-kości
-głazy ułożone w szczególny sposób
-grubo ciosane figury kamienne
-malowidła naścienne
-narzędzia, których funkcje nie jest łatwo rozszyfrować


mam nadzieję że pomogłam, życzę powodzenia z tym zadaniem:)
4 2 4