Odpowiedzi

2010-03-01T17:44:42+01:00
Ja miałam napisać :
wypracowanie w którym wyjaśnisz , czym dla bohaterów Krzyżaków był honor. ;)
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T17:47:54+01:00
Pisałam wypracowanie z Krzyżaków i pamiętam że miałam napisać list Danuśki do Zbyszka podczas jej porwania,wymyśliś i opisać historię poznania się Juranda i jego żony, miałam opisać Zbyszka jako rycerza...
trochę głupie te zadania ale cóż poradzić;) mam nadzieję że Ci pomogłam:)