Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T17:51:13+01:00
1799 - Konstytucja francuska
1804 - Koronacja Napoleona
1804 - Powstanie I Cesarstwo Francuskie
1805 - Napoleon zostaje królem Włoch [Italii]
1807 -
1809 - Napoleon opuszcza armię walczącą w Hiszpanii
1812 - utworzenie Korpusu Wielkiej Armii
1813 - Napoleon opuszcza Paryż
1814 - Wojny Napoleońskie
1814-1815 - Kongres Wiedeński
1815 -

Tych dwóch nie wiem ;( Ale mam nadzieje ze chociaż troche pomogłem
3 4 3
2010-03-01T17:55:52+01:00
1804-
1804-Wielka powódź w Żaganiu.
1799-Napoleon Bonaparte dokonał zamachu stanu i przejął władzę we Francji.Początek Konsulatu we Francji.
1805- Napoleon Bonaparte zostaje królem Italii.
1807- utworzono Księstwo Warszawskie
1809-pokój między Austrią, a Francją,
1812-Napoleon Bonaparte utworzył złożony z Polaków 5 Korpus Wielkiej Armii./
Zawiązała się Konfederacja Generalna Królestwa Polskiego
1813-Wobec zajęcia znacznej części księstwa Warszawskiego przez wojska rosyjskie, najwyższe władze oraz resztki armii Księstwa pod dowództwem ks. Józefa Poniatowskiego przeniosły się do Krakowa
1814- zwłoki księcia Józefa Poniatowskiego zostały sprowadzone do Polski
1814-1815-Instytucjonalizacja międzynarodowa
1815- zlikwidowano Księstwo warszawskie
Napisz czy dobrze bo chyba nie.
5 1 5