Wyrażenia algebraiczne:
w puste miejsca pisz wynik:

8 bombonierek po 15 czekoladek to razem ..... czekoladek.
8 bombonierek po x czekoladek to razem ..... czekoladek.
y bombonierek po 15 czekoladek to razem ..... czekoladek.
k bombonierek po x czekoladek to razem ..... czekoladek.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T17:47:07+01:00
8 bombonierek po 15 czekoladek to razem 120 (8*15=120) czekoladek .
8 bombonierek po x czekoladek to razem 8x (8*x=8x) czekoladek .
y bombonierek po 15 czekoladek to razem 15y (15*y=15y) czekoladek .
k bombonierek po x czekoladek to razem kx (k*x = kx) czekoladek.
2010-03-01T17:48:08+01:00