Wyrażenia algebraiczne:
w puste miejsca pisz wynik:

8 bombonierek po 15 czekoladek to razem ..... czekoladek.
8 bombonierek po x czekoladek to razem ..... czekoladek.
y bombonierek po 15 czekoladek to razem ..... czekoladek.
k bombonierek po x czekoladek to razem ..... czekoladek.

2

Odpowiedzi

2010-03-01T17:48:30+01:00
1 . 8 * 15
2. 8 * x
3.y * 15
4. k* x


* to jest razy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T17:48:43+01:00
8 bombonierek po 15 czekoladek to razem 120 czekoladek.
8 bombonierek po x czekoladek to razem 8x czekoladek.
y bombonierek po 15 czekoladek to razem 15y czekoladek.
k bombonierek po x czekoladek to razem kx czekoladek.