Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-01T17:52:37+01:00
Syztfowa praca to : niekończońca się praca,ciężka, trudna, bezowocna, bezsensowna.
Może byc??
66 4 66
2010-03-01T17:53:01+01:00
Syzyfowa praca to ciężkie, trudne do wykonania, bez jakichkolwiek efektów zajęcie
49 4 49
2010-03-01T17:53:34+01:00
Oznacza to monotonną, nudną , nieustannie sie powtazającą , nie przynoszącązadnych efektow prace.
40 3 40