Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T17:53:12+01:00
1 Nauka
-astronomia
-matematyka
-medycyna
-fizyka
-chemia
-filozofia
- Literatura i Piśmiennictwo
2 sztuka
-Rzeźba, malarstwo i muzyka
-Architektura

3.Osiągnięcia cywilizacyjne Arabów, które przetrwały do dziś
1. Algebra i trygonometria.
2. Rozpowszechnienie cyfr ?arabskich?
3. Przetłumaczenie i rozpowszechnienie dzieł greków dzięki czemu możemy je podziwiać i analizować do dziś.
4. Odkrycie krystalizacji i destylacji
5. Przepiękne, bogato zdobione meczety

by ZzAzZ Prosze o naj :)
21 4 21
2010-03-01T17:53:37+01:00
Myślę, że się mylę:

- zwiększyli produkcje bawełny
- z nauki to: fizyki, chemia, matematyka
- wymyślili liczby arabskie, język arabski
- rozwineli produkcje wyrobów szklanych
6 2 6