Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T17:55:10+01:00
Mieć sumienie to znaczy mieć wyrzuty gdy zgrzeszymy i próbować te grzechy naprawić. Sumienie przejawia się zawsze i sprowadza nas bardzo często na trudną drogę do Nieba.
5 3 5
2010-03-01T17:59:40+01:00
Mieć sumienie oznacza to być wyrozumiałym i potrafić odróżnić dobro od zła. Sumienie przejawia sie gdy np. masz wyjść na spotkanie z kolegami, ale wiesz że masz jutro ważny sprawdzian z matmy wtedy ujawnia sie wewnętrzny głos którym jest sumienie
5 4 5