Odpowiedzi

2010-03-01T18:05:30+01:00
A) 5(3a+2)
b) 4(4b-3c)
c) y(1-3)
d) 5(2n-3m)
e) 4(x-2y-z)
f) 3(2a-3b+4y)
g) 6(5x+3y-2)
h) 6(6a+2b-1)
i) 9(7m+6n-1)
j) 0.7(5a+b-20)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T18:08:18+01:00
15b+10=5(3b+2)
16b-12c=4(4b-3c)
12x+36y=12(x+2y)
y-3y=y(1-3)
10n-15m=5(2n-3m)
4x-8y-4z=4(x-2y-z)
6a-9b+12y=3(2a-3b+4y)
30x+18y-6=6(5x+3y-1)
36a+12b-6=6(6a+2b-1)
63m+54n-9=9(7m+6n-1)
3,5a+0,7-14=0,7(5a+1-20)