Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T17:58:27+01:00
V = 30km/h
S = 100km

t = S:V
t = 100km:30km/h = 3i1/3h = 3h20min
2 5 2
2010-03-01T18:00:06+01:00
Jeżeli rowerzysta jedzie 30km na h to oznacza ze zrobi 30 km w ciągu jednej godziny . 100km : 30 km = 3,66
to oznacza ze 100km przejedzie wciągu 3h i 20 minut :)
1 3 1
2010-03-01T18:01:11+01:00
T = S:V
t = 100km:30km/h = 3i1/3h czyli 3h i 20 min
1 3 1