Cześć. te zadanie potrzebne koniecznie na jutro.
CZAS: DO GODZ. 19:00

ROŚLINY WYSTĘPUJĄCE TYLKO W POLSCE!!!!!!!


podaj po 10 przykładów roślin do każdej z grup: rośliny nagonasienne i okrytonasienne.




PROSZĘ O JAK NAJSZYBSZĄ ODPOWIEDŹ. JAK ZWYKLE DAM NAJ I OCENIĘ PROFIL, NIEZALEŻNIE OD TEGO, CZY KTOŚ BĘDZIE MIAŁ NAJLEPSZE ROZWIĄZANIE, CZY TEZ NIE =]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-01T17:59:48+01:00
Rośliny nagonasienne: sosna zwyczajna, sosna limba, modrzew, cis, jałowiec, świerk, kosodrzewina, miłorząb, daglezja, tuja

rośliny okrytonasienne: jęczmień, żyto, kukurydza, jabłoń, grusza, śliwa, krzewy truskawki i porzeczki, fasola, groch
1 5 1
2010-03-01T18:19:04+01:00
Nagonasienne: tuja, sosna zwyczajna, sosna górska, świerk, jałowiec, modrzew, cis, kosodrzewina, miłorząb, sosna limba


okrytonasienne:grusza, jabłoń, wiśnia, żyto, kukurydza fasolka, groszek, jęczmień

Powodzenia
1 5 1