Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T17:56:11+01:00
4,6cm*150000 = 690000cm = 6900m = 6,9km
2010-03-01T17:57:19+01:00
4,6*150000=690000cm=6900m=6km900m
Prosze o naj z góry thx :D
4 5 4
2010-03-01T17:58:52+01:00
Odcinek na mapie= 4,6 cm
Skala: 1:150000 (oznacza to, że 1 cm na rysunku jest równy 150000 cm w rzeczywistości)

Tak więc:
4,6cm * 150000 = 690000cm=6900m= 6,9km

Odległość ta w rzeczywistości wynosi 6,9km.