Odpowiedzi

2009-10-19T18:01:16+02:00
W czasie trwania Roku Kapłańskiego św. Jan Maria Vianney zostanie ogłoszony patronem wszystkich kapłanów.
ja to tak rozumiem...
jak źle to przepraszam:(
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T18:02:05+02:00
Masz większe możliwości możesz zostać chrzestnym jakiegoś dziecka bądz też swiadkiem slubnym .
2009-10-19T18:40:19+02:00
Sakrament bierzmowania niesie za sobą bycie dojrzałym chrześcijaninem,czyli modlitwa rano i wieczorem chodzenie do kościoła i dawanie przykładu dojrzałego chrześcijanina.