Napisz w kilku zdaniach jak rozumiesz te słowa:
,, Starajcie się naprzód o królestwo Boga i jego sprawiedliwość, a to wszystko będzie wam dane''.
(może być z internetu, byle byłoby krótko z sensem i na tema)
Proszę o szybkie rozwiązanie
Z góry dziękuje

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T17:59:16+01:00
W czasie życia trzeba być dobrym, robić dobre uczynki, zasłuzyć na królestwo niebieskie. Jesli teraz nie bedziemy grzeszyc to póżniej w niebie bedziemy za to nagrodzeni :)
2 5 2
2010-03-01T18:02:35+01:00
,, Starajcie się naprzód o królestwo Boga i jego sprawiedliwość, a to wszystko będzie wam dane''.
rozumię w ten sposub że gdy swoimi czynami zasłużymy na niebo i będziemy dobrymi ludźmi dla innych i dla Boga, to wtedy Bóg nam się za to odwdzięczy .

1 2 1