Odpowiedzi

2010-03-01T18:04:26+01:00
A) -9z-7=-z-6
-8z=1 /:(-8)
z= -1/8

b)25m-3=24m-4
1m=-1

c) -s+15=4s-14
-5s=-29 /:(-5)
s= 5⅘

d) 17y+28=19y+27
-2y=-1 /:(-2)
y= ½

e) 8k-19=-8k+19
16k=0 nie ma rozwiazania

Jeśli masz sprawdzić to wystarczy to co wyszło w literce, np. m=-1 podstawić pod tą literkę (w tym przypadku za m podstawiasz -1)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T18:10:54+01:00
A) -9z -7= -z -6
-8z = 1
z = - ⅛

b) 25m -3= 24m -4
m = - 1

c) -s + 15 = 4s -14
-5s = -29
s = 29\5

d) 17y + 28 = 19y + 27
-2y = -1
y = ½

e) 8k -19 = -8k + 19
16k = 38
k = 6/38