Odpowiedzi

2010-03-01T18:00:06+01:00
Sumienie to taki nasz wewnętrzny głos, który podpowiada nam co mamy robić, aby było dobre, a czego mamy nie robić - złego :)
2010-03-01T18:00:49+01:00
Sumienie to wewnętrzny głos, który mówi nam co jest dobre, a co złe.

nie wiem czy może byc tak????
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Tibo
  • Początkujący
2010-03-01T18:00:53+01:00
Sumienie - to nie cecha, którą posiada wewnętrznie każdy z nas, która pomaga nam w podejmowaniu decyzji. Najczęściej tych dobrych, pomaga nam rozróżnić dobro od zła.