5 much łapie 5 pająków w ciągu 5 minut. ile much łapie 50 pająków w ciągu 50 minut?

proszę nie przysyłać odpowiedzi nieprawidłowych albo bezsensownych bo będę musiała to zgłosić.

jeśli komuś to zadanie wydaje się dziwne to tak nam pani podawała.
z góry dzieki za odpowiedzi.

3

Odpowiedzi

2009-10-19T18:02:25+02:00
50 - toć to na logikę idzie zrobić.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T18:04:40+02:00
5 much łapie 5 pająków w ciągu 5 minut. ile much łapie 50 pająków w ciągu 50 minut?

Odp - 50 much.

Zobacz:
5 much - 5 pająków - 5 minut
x much- 50 pająków - 50 minut => Z tego wynika, że potrzeba 50 much.
2009-10-19T18:06:43+02:00