Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T18:06:23+01:00
Negatywne
1.it can make you blind-mozna oslepnac
2.you spend to much time on it-za duzo czasu sie na niej traci
3.it can make you agresive-moze cie zrobic agresywnym

pozytywne
1. it can be good for your learning-moze byc dobre na uczenie sie
2.it is good fun-dobra zabawa
3.it is good for your imagination-dobre na wyobrazinie

PS.sorki za poja poszczyzne jestem w angli 4 lata.
1 5 1
2010-03-01T18:07:48+01:00
A) negatywne:
-brak czasu na naukę - lack of time to learn
-wady wzroku - eye diseases

- rozwijanie przemocy.-development of violence


c)pozytywne
-róźne programy pomagające się rozwijać-various programs to help develop
-"zabija" czas- Kill Time
- duże znaczenie dla rozwoju umysłowego dziecka -important for the child's mental development
1 5 1