5 much łapie 5 pająków w ciągu 5 minut. ile much łapie 50 pająków w ciągu 50 minut?

proszę nie przysyłać odpowiedzi nieprawidłowych albo bezsensownych bo będę musiała to zgłosić.

jeśli komuś to zadanie wydaje się dziwne to tak nam pani podawała.
z góry dzieki za odpowiedzi.

2

Odpowiedzi

2009-10-19T18:04:35+02:00
5 much łapie 5 pająków w ciągu 5 minut. ile much łapie 50 pająków w ciągu 50 minut?

Odp - 50 much.

Zobacz:
5 much - 5 pająków - 5 minut
x much- 50 pająków - 50 minut => Z tego wynika, że potrzeba 50 much.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T18:07:40+02:00
Na logikę trzeba. Jeśli w ciągu 5minut 5much złapało 5 pająków, to jeśli będziemy mieli 10x więcej czasu czyli 50minut, to te same 5much złapie 50 pająków.

Chyba,że źle spisałaś i powinno być ile much złapie 50 pająków, to byłoby 500much bo 10x więcej czasu