5 much łapie 5 pająków w ciągu 5 minut. ile much łapie 50 pająków w ciągu 50 minut?

proszę nie przysyłać odpowiedzi nieprawidłowych albo bezsensownych bo będę musiała to zgłosić.

jeśli komuś to zadanie wydaje się dziwne to tak nam pani podawała.
z góry dzieki za odpowiedzi.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T18:04:01+02:00
5 much łapie 5 pająków w ciągu 5 minut. ile much łapie 50 pająków w ciągu 50 minut?

Odp - 50 much.

Zobacz:
5 much - 5 pająków - 5 minut
x much- 50 pająków - 50 minut => Z tego wynika, że potrzeba 50 much.

2009-10-19T18:43:52+02:00