Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T18:04:36+01:00
Eucharystia jest centrum wszystkich sakramentów, gdyż to sakrament, w którym Jezus daje nam spożywać swoje ciało i pić swoją krew. W czasie Eucharystii obchodzimy pamiątkę męki i słyszymy słowa ,,Bierzcie i jedzcie, to jest bowiem ciało moje, które za was będzie wydane". Dla chrześcijanina przyjmowanie Komunii Świętej to wielki przywilej, bo Chrystus daje nam ,,część Siebie".

Pozdro ;)
3 5 3
2010-03-01T18:06:31+01:00
Centrum wszystkich sakramentów stanowi eucharystia ponieważ jest to najbliższy kontakt z bogiem dzięki przyjmowaniu komunii św możemy "porozmawiać z Bogiem" sakrament ten jest niezbędny do uzyskania zbawienia
2 2 2