Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-19T18:04:51+02:00
Rośliny to organizmy samożywne-wytwarzają pokarm(zw.org.)z pobranych ze środowiska zw.nieorg.(H2O,CO2)przy udziale energii słonecznej-fotosynteza

1 1 1
2009-10-19T18:04:55+02:00
Są to organizmy wytwarzające samemu sobie związki organiczne, czyli takie aby przeżyć.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T18:07:41+02:00
Organizmy samożywne to na przykład glony i rośliny.Wytwarzają one same związki organiczne.Potrzebują one do tego tylko wody,światła tak aby mogła zajść fotosynteza oraz dwutlenku węgla.
1 1 1