Proszę o przetłumaczenie mi tego tekstu na język niemiecki .
Proszę o uwzględnienie rodzajników oraz, nie tłumaczyć w jakimś " Tłumaczu językowym "
Ponieważ On przekształca wyrazy :)
Dziaaaaa. z góry <3

+ Potrzebne Na jutro .
Dam 23 pkt. :)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Meble są w jasnym kolorze a ściany zielono-pomarańczowe . Komoda i półki stoją pod lewą ściana nad nimi wisi obraz Słońca . Pod oknem które znajduje się na przedniej ścianie stoi biurko z znajdującym się na nim komputerze . Po prawej stronie stoi łóżko , Na środku pokoju leżą trzy małe okrągłe dywaniki , które rozświetlają lampy wiszące nad nimi . Uważam że pokój jest ślicznie urządzony i chciałabym żeby mój był podobny .


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T18:05:32+01:00
Die Möbel sind helle Wände und grün und orange. Kommoden und Regale stehen unter der linken Wand über ihnen hängt ein Bild von der Sonne. Unter dem Fenster, das an der Stirnwand des Schreibtisches befindet sich auf dem Computer befindet. Auf der rechten Seite steht ein Bett, das mitten im Raum stehen drei kleine, runde Teppiche, Hängelampen, dass das Licht bis auf sie. Ich denke, das Zimmer ist schön dekoriert, und ich wünsche mir war so

prosiłbym o uznanie tej odpowiedzi za najlepszą
2010-03-01T18:11:15+01:00
Die Möbel sind helle Wände und grün und orange. Kommoden und Regale stehen unter der linken Wand über ihnen hängt ein Bild von der Sonne. Unter dem Fenster, das an der Stirnwand des Schreibtisches befindet sich auf dem Computer befindet. Auf der rechten Seite steht ein Bett, das mitten im Raum stehen drei kleine, runde Teppiche, Hängelampen, dass das Licht bis auf sie. Ich denke, das Zimmer ist schön dekoriert, und ich wünsche mir war so.

die Möbel-meble
die Kommode-komoda
das Regal-regał
die Wand-ściana
das Bild-obraz
der Fenster-okno
die Computer-komputer
das Bett-łóżko
die Teppiche-dywan
die Hängelampen-lampa wiszaca

licze na naj:)