Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T18:10:32+02:00
Długi - dłuższy - najdłuższy
krótki - krótszy - najkrótszy
ciekawy - ciekawszy - najciekawszy
wysoki - wyższy - najwyższy
dobry - lepszy - najlepszy
interesujący - bardziej interesujący - najbardziej interesujący
2009-10-19T18:11:12+02:00
1. ładny ładniejszy najładniejszy
2. miły milszy najmilszy
3. czysty czystszy najczystszy
4. stary starszy najstarszy
5. brzydki brzydszy najbrzydszy
6. nowy nowszy najnowszy
7. tani tańszy najtańszy
8. zły gorszy najgorszy
9. śliczna śliczniejsza najśliczniejsza
10. mądry mądrzejszy najmądrzejszy