Odpowiedzi

2010-03-01T18:15:23+01:00
1) wspólny dzielnik 22 i 33 to 11
2)wielokrotność 15 - 30,45,60,75,90,...
1) wielokrotność 8 - 16,24,32,40,48,56,...
3)wielokrotność 10 - 20,30,40,50,60,70,80,90,...
2 3 2
2010-03-01T18:15:47+01:00
1) 11
2) 15 30 45 60 75 90 105...
3) 8 16 24 32 40 48 56 64 72 ...
4) 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100...
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-01T18:16:23+01:00
1) wspólny dzielnik 22 i 33-11
2)wielokrotność 15-30 45 60 75 90 105 itd
1) wielokrotność 8-8, 16, 24, 32, 40, 48, 56, 64, 72, 80itd
3)wielokrotność 10-20 30 40 50 60 70 80 90 itd
2 5 2