Ułóż co najmniej sześc zdań, w których wykorzystasz podane związki liczebnika porządkowego z rzeczownikiem. Liczebniki zapisz cyframi, pamiętając o poprawnej interpunkcji.

godzina szósta, dziewiętnasty wiek, rok dwa tysiace dwudziesty siódmym osiemdziesiąta druga strona, pierwsza klasa, dwudziestego czwartego listopada, rozdział sześcdziesiąty trzeci, piąte liceum, drugie miejsce, cztery i pół punktu, trzydziesta trzecia olimpiada, lata dziewiecdziesiąte


Potrzebne mi to na jutro ;/. Dzięki .

2

Odpowiedzi

2010-03-01T18:15:54+01:00
Pierwsze miejsce, piąta strona, ostatnia w wyścigu, trzecie miejsce...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T18:24:48+01:00
O godzinie 6 rano ubieram się.Na 82 stronie w książce są wiersze. 24 listopada są moje urodziny.Z dobyłem 4,5 punktu.Moja kuzynka uczy się w 5 liceum.W 1 klasie szkoły podstawowej uczyliśmy się abecadła.W rozdziale 63 jest opisana biografia.
1 4 1