Odpowiedzi

2009-10-19T18:13:30+02:00
Chcę się ożenić, gdyż jestem katoliczką i pragnę żyć w zwiazku błogosławionym przez Boga <a nie na kocią łapę>. Warto mieć osobę na której można polegać zawsze i wszędzie.
2009-10-19T18:17:20+02:00
Ludzie żenią się/wychodzą za mąż z miłości, chęci bycia jeszcze bliżej siebie. Składają przysięgę, obiecują sobie "wierność i uczciwość małżeńską" aż do śmierci. Każdy z nas ma swoje wartości i cele w życiu. Tak naprawdę wg. mnie małżeństwo to tylko podpisanie papierów, czysta formalność. Jednak nie jestem przeciwniczką ślubów. Jest to wyjątkowy dzień i kiedyś chciałabym go przeżyć.

Po niemiecku to będzie jakoś tak :

Menschen heiraten / Heirat aus Liebe, Lust, noch näher zusammen. Submit einen Eid versprechen a''marital Treue und integrity''to den Tod. Jeder von uns hat seine eigenen Werte und Ziele im Leben. In der Tat, ich glaube, die Ehe ist nur Unterzeichnung Papiere und reine Formalität. Allerdings bin ich nicht gegen die Ehe. Dies ist ein besonderer Tag, und eines Tages möchte ich ihn zu überleben.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T19:25:09+02:00
Tak, chciałbym się ożenić gdyż nie wyobrażam sobie życia bez kochanej osoby. Nie lubię samotności dlatego też bardzo chałbym mieć żonę. Żeby podążać przez życie mając kogoś u boku aż do śmierci , a nie być samotnym już do końca i nie mieć nawet dzieci . Być samym, bez dzieci, bez kochającej osoby .

a, ich hätte heiraten gewollt denn ich stelle mir ohne die geliebte Person zu leben nicht vor. Ich mag kein Alleinsein deshalb auch ich sehr die Ehefrau haben gewollt hätte. Möge sich durch ein Leben begeben an der Seite bis zum Tod mit jemandem zusammen sein, und der Alleinstehende nicht bis zu einem Ende sein und sogar Kinder nicht haben. Sein selbst, ohne die Kinder, ohne die liebende Person.