Odpowiedzi

2010-03-02T15:02:23+01:00
Zwierzeta udomowione (bydło, trzoda chlewna, owce) służą jako źródła mięsa, mleka skór. Inne np pies i kot są towarzyszami człowieka. Do pracy wykorzystuje się konie, wielbłądy, osły, woły. Lokalnie słonie i jaki.
2)Ssaki łowne są źródłem skór i mięsa
3)Hodowla ssaków futerkowych dla futer naturalnych.
4)wykorzystywane do testów laboratoryjnych.
5)Szczury, myszy, chomiki są szkodnikami upraw.
6)Ssaki owadożerne tępią owady-szkodniki.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T15:04:13+01:00
Gospodarka.
Ssaki w gospodarce przede wszystkim liczą się w gospodarstwach rolnych. Produkcja mleka, mięsa. Mleko jest od krów czyli od ssaków. Także mięso, które pochodzi np. od świń. SSaki wykorzystywane są do testów np. laboratoryjnych.
Przyroda.
Zwiększanie populacji, stary przykład, który znalazłem gdzieś tam... to słoń indyjski wykorzystywany do przemieszczania jak i do prac.

Mam nadzieje że trochę pomogłam:)
3 2 3