Odpowiedzi

2010-03-01T18:21:00+01:00
Masz tu instrukcje żelazka bo odkurzacza mi sie nie chciało :P

Instrukcja obsługi żelazka.
1. Odwiń kabel i wsadź go do tyczki.
2. Żelkazko włóż do podstawki, aby tak się nagrzało.
3. Kiedy zaświeci się lapmka oznaczająca, że żelazko ma odpowiednią temperatutę, upewnij się, że w pojemniku jest woda służąca do buchania parą.
4. Jeśli jest, możesz przystąpić do prasowania.
5. Po skończeniu prasowania, wyjmij kabel z wtyczki.
6. Poczekaj aż żelazko wystygnie.
7. Bezpiecznie je odłóż.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T18:24:58+01:00
Żelazko
1.Nalezy postawic je na desce do prasowania ale nie metalowa strona.
2.Należy ustawic cieplo zelazka zgodnie z dozwolona temperatura zapisana na metce ubrania
3.nalezy wlozyc do kontaktu wtyczke
4.prosze zgrabnymi ruchami jezdzic po prarsowanym ubraniu
5.gdy ubranie bedzie wyprasowane nalezy wziac drugie i zaczac prasowac gdy skonczymy nalezy wyjac wtyczke i postawic zelasko w bezpiecznym miejscu

Tą czynnośc powtarzac za każdym razem

Odkurzacz:
1.wyciagnoc kabel ztylu odkurzacza
2.wlozyc kabel do gniazdka
3.wcisnac guzik znajdujacy sie z tylu odkurzacza
4.jezdzic koncowka po dywanie
5.gdy worek sie napelni nalezy kupic nowy
6.odworzyc odkurzacz guzikiem znajdujacym sie na srodku gornej pokrywy.
7.wyjac stary worek a wlozyc nowy.
8.zamknac odkurzacz
9.wyrzucic stary worek
10.odkurzacz moze dalej pracowac.