Odpowiedzi

2010-03-01T18:20:04+01:00
Może być np. Dla Justyny - naszej mistrzyni olimpijskiej, albo np. naszej najdroższej zwyciężczyni - Justynie, czy coś w tym stylu:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T18:20:20+01:00
Dedykacja!
"Trenikg czyni mistrza" - pani Justyna Kowalczyk jest tego najlepszym przykładem. Dedykuję więc Pani tą książkę oraz życzę dalszych sukcesów
Autorka
  • Użytkownik Zadane
2010-03-01T18:21:02+01:00
Kochana Justyno. Myślę, po darowując Ci ten atlas przyrodniczy, że Twoja wiedza będzie nieskończona. I Ci tego życzę.