Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T18:21:48+01:00
1 cm na mapie to 5000cm w terenie
5000cm to 50m
1 cm na mapie to 50 m
11 * 50 m = 550 m - odległość rzeczywista
2010-03-01T18:26:20+01:00
1cm:5000cm przy pięciu tysiącach skreślamy dwa zera by zamienić na metry( 1m = 100cm) zostaje 1cm:50m oznacza to, że 1cm na mapie to 50m w rzeczywistości
11cm mnożymy przez 50m 11*50=550
Odp: Rzeczywista odległość między miejscowościami A i B wynosi 550m.
2010-03-01T18:27:03+01:00
1 cm na mapie= 5000 cm w terenie
11 cm razy 5000cm =55 000 cm czyli 550m