Odpowiedzi

2010-03-01T18:22:15+01:00
Można łatwiej sie poruszać
i dzięki niemu mozna zyc wogóle ;]
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T18:22:35+01:00
Rola układu mięśniowego:
- pozwala się człowiekowi poruszać
- utrzymuje postawę ciała
- chroni kości (np. przed złamaniem)
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2010-03-01T18:27:53+01:00
Rola układu mięśniowego polega na zdolności kurczenia się mięśni: mięśnie gładkie - odpowiedzialne za ruchy bezwarunkowe, takie jak rozszerzanie źrenic, skurcze jelit i żołądka oraz mięśnie poprzecznie prążkowane, które umożliwiają poruszanie się.
3 4 3