DAM NAJ!!!

2. a)Podkreśl wyrazy odpowiadające na pytania : czym się stał?, jaki był?
Pierwszy rower był niewygodny, ale dla współczesnych pana de Sivrac stał się symbolem nowoczesności.

b)Uzupełnij wniosek.
Podkreślone wyrazy pełnią funkcję ..............., gdyż informują o ..................................... .

2

Odpowiedzi

2010-03-02T21:29:46+01:00
Podkresl byl niewygodny
oraz stal sie symbolem nowoczesnosci
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T21:33:16+01:00
Podkreslone to :
niewygodny
niewygodny

a wniosek to wydaje mi sie ze pełni funkcje okreslajaca która informuje o jego stanie ... nie jestem pewna :)) mam nadzieje ze chodz troszke pomogłam :)
5 2 5