Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T18:30:15+01:00
Witam panstwa!

Przedstawie państwu Najnowszy model telefonu Blackbery.
Telefon jest bardzo funkcjonalny.
Ten model telefonu jest bardzo wykorzystywany przez prezesów firm .Oraz przez wysoko ustawionych ludzi w rządzie i poza nim.
Bardzo zachęcam państwa do zakupu telefonu.
Telefon jest za wyjątkową cenę tylko 1,999zł!!





Witam mam do przedstawienia państwu wyroby firmy Wedel.
Są to w 100% wyroby bez konserwantów, oraz są to nie drogie łakocie.
Zachęcam panstwa do zakupu wyrobów firmy Wedel.
2010-03-01T18:51:15+01:00
O to przed państwem telefon komórkowy XXI wieku...umie nie tylko dzwonić....zrobi za Ciebie zakupy, nakarmi psa, nastawi pranie...jest piękny wygodny bezpieczny w użyciu, akosztuje grosze jedyne 789zł 56gr...


(tu miało być chyba wyrobami???)
Delikatne, puszyste i miękkie a przy okazji zaspokaja zapotrzebowania w cukier; bezpieczne. czekoladowe wyroby firmy Wedell dla dużego i małego, dla grubego i chudego ;P