Odpowiedzi

2010-03-01T18:24:57+01:00
Aby poznać własne słabości póbuje spawdzić co inni o mnie powiedzą albo to czego nie umiem zrobić xD
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T18:29:53+01:00
Moje słabości pokonuję wiarą, że się wszystko ułoży. Najważniejsze jest wierzyć wtedy nic nie jest trudne. Słabości pokonuję także rozmawiając najbliższymi. Oni potrafią patrzeć na sprawę z dystansę, zawsze mi coś radzą i pomagają rozwiązać problem.