Mam na rysunku jakiegos chłopa i lekarza on lerzy bo jest pacjetem i musze odpowiedziec na takie oto pytania.
1 Wer sind die Männer auf dem bild??
2 Was tust du für deine Gesundheit?

co to znaczy
Das Gedicht,,Osterspaziergang" hat Johann ,wolfgang vör Goethe geshreiben.
wann und wo wunde er geboren?
pliska pomozcie

3

Odpowiedzi

2010-03-01T18:27:29+01:00
1 Kim są ludzie na zdjęciu?
2. Co zrobić dla swojego zdrowia?

Wiersz "Easter Parade" ma i dalej niemam pojecia ;p
2010-03-01T18:28:50+01:00
1.Kim są ludzie na obrazku?
2.Co robisz dla swojego zdrowia?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T18:29:34+01:00
1.Kim są ludzie na zdjęciu?
Ludzie na zdjęciu to lekarz i pacjent.-Menschen im Bild der Arzt und Patient.
2.Co robisz dla swojego zdrowia?
Uprawiam sport.-Ich mache Sport.

Wiersz "Easter Parade" ma geshreiben Johann Wolfgang Goethe vor. Kiedy i gdzie się urodził?